Контактная информация|Архив журнала|Организации потребителей|карта сайта|rss|сделать стартовой
 
 

test.org.ua

Центр Экспертиз ТЕСТ

Помогаем делать правильный выбор!

Украина, Киев / среда / 20.10.21
Тесты и исследованияПолезно знатьО молоке начистотуЗнак КачестваОплата
Все тесты: А-Я
Разделы
Питание
Детское
Здоровье / Косметика
Авто / Вело
Электротехника
Стройка
Промтовары
Услуги
Правила отлета, полета и прибытия для авиапассажиров 

Правила отлета, полета и прибытия для авиапассажиров
(на примере авиакомпании Международные Авиалинии Украины)

сайт аэропорта Борисполь...

ВІДЛІТ
Багаж. Зареєстрований багаж.
Усі пасажири МАУ можуть безкоштовно перевозити багаж за нормами: 40 кг для пасажирів бізнес-класу і 20 кг для пасажирів економічного класу. На рейсах в США/Канаду і назад можна перевозити не більше 2-х місць багажу (макс. вага одного місця - 23 кг; макс. сума вимірів -158 см). Багаж, що перевищує встановлені норми безкоштовного перевезення, оплачується за відповідними багажними тарифами. Перевезення тварин, спортивного спорядження, музичних інструментів, велосипедів, крихких і цінних речей потребує окремого дозволу та застосування спеціальних тарифів. Для цього ми рекомендуємо вам звернутися до найближчого представництва МАУ.

Перевезення цінних речей
Ми настійно радимо не вкладати до багажу, що підлягає реєстрації, важливих документів, готівки, коштовностей, предметів, що б'ються або швидко псуються, ключів, медикаментів, медичних документів, електроприладів, зразків, паспортів та інших посвідчень особи. Надійніше перевозити їх у ручній поклажі. МАУ не несе відповідальності за вказані речі. Ручна поклажа. Додатково до безкоштовної норми багажу, що зазначена в авіаквитку, пасажири мають право взяти з собою в салон літака 1 місце багажу вагою до 10 кг для пасажирів бізнес-класу і членів програми "Панорама Клуб" та до 7 кг для пасажирів економічного класу. Розміри ручного багажу не повинні перевищувати в сумі трьох вимірів 115 см (55x45x20 см). Також можна взяти в салон літака: дамську сумочку чи папку для паперів; пресу для читання під час польоту; їжу для дитини; парасольку чи тростину; верхній одяг; милиці, якщо вони потрібні пасажиру; фотоапарат чи відеокамеру, портативний комп'ютер.

Бізнес-лаунж - це безкоштовна послуга для пасажирів бізнес-класу і членів програми "Панорама Клуб". До ваших послуг - телефон, факс, комп'ютер і напої в барі.

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПАСАЖИРІВ
Авіакомпанія МАУ метою своєї діяльності вважає ма¬ксимальне задоволення потреб клієнтів, гарантуван¬ня їхньої безпеки і комфорту. Наші фахівці постійно працюють над підвищенням рівня сервісу і під час підготовки до польоту, і на борту літака. Як правило, пасажири поводяться відповідно до правил і норм. Однак ми маємо бути готові до випадків деструктивної поведінки, яка може зашкодити комфорту інших пасажирів і навіть поставити під загрозу безпеку польоту. У таких неприємних випадках керівництво й колектив МАУ провадять послідовну політику:

  • не залишати без реагування жодне порушення Правил поведінки пасажирів;
  • надавати льотному та наземному персоналу авіакомпанії повноваження, необхідні для за¬побігання будь-яким порушенням цих Правил;
  • сприяти уповноваженим органам у притяг¬ненні порушників до відповідальності та застосу¬вання до них відповідних санкцій;
  • дотримуватися чинного законодавства України, зокрема щодо правил, вимог та норм, що регулю¬ють повітряні перевезення та безпеку польотів. Відповідно до Правил поведінки пасажирів, які діють в МАУ, для безпеки польотів, підвищення рівня обслуговування, запобігання правопору¬шенням на борту повітряного судна та на тери¬торії наземних об'єктів пасажири мають право:
  • вимагати надання всіх послуг, передбачених умовами договору повітряного перевезення (за¬значені на бланку авіаквитка);
  • у випадках, коли виникає загроза здоров'ю або гідності, звертатися за захистом до працівників авіакомпанії.

Водночас пасажир як учасник двостороннього договору про перевезення, яким фактично є авіаквиток (а в разі "безквиткового перельоту" - електронна версія договору повітряного перевезення), зобов'язаний:

  • дотримуватися правил, вимог та норм, що регулюють повітряні перевезення та безпеку польотів;
  • беззаперечно виконувати розпорядження і команди командира повітряного судна та членів екіпажу, не заважати їм виконувати службові обов'язки;
  • своєю поведінкою не створювати дискомфорту для інших пасажирів, не викликати їхніх скарг, не курити та не перебувати у стані алкогольного сп'яніння;
  • відшкодувати всі витрати, яких перевізник зазнав внаслідок негідної поведінки пасажира. Якщо пасажир не виконує своїх зобов'язань, МАУ має право вжити до порушника всіх заходів (у тому числі примусових), які видаватимуться необхідними та доцільними, для запобігання або припинення правопорушення. У такому разі пріоритетним завданням є гарантування безпеки польоту. Потенційний порушник правопорядку має знати, що працівники авіакомпанії уповноважені:
  • оголосити усне зауваження;
  • скласти акт про правопорушення згідно з діючим у МАУ порядком;
  • обмежити переміщення пасажира в салоні;
  • висадити його та передати місцевим уповно¬важеним органам для застосування необхідних заходів впливу;
  • повідомити посольству іноземної держави про неналежну поведінку її громадянина на борту;
  • відмовити пасажиру в посадці на борт у будь-якому пункті за маршрутом перевезення;
  • притягти його до адміністративної відповідаль¬ності (скласти відповідний протокол та постано¬ву) у вигляді попередження або штрафу;
  • звернутися до суду з позовом про відшкоду¬вання збитків, завданих пасажиром;
  • відмовити йому в перевезенні на будь-якому своєму рейсі у майбутньому.

Правила поведінки пасажира, які є обов'язкови¬ми для дотримання клієнтами МАУ, встановлені винятково для гарантування безпеки і комфорту вас і ваших супутників.

НА БОРТУ

  • Куріння. МАУ нагадують, що для зручності всіх пасажирів курити на борту літака не дозво¬ляється на всіх рейсах, незалежно від напрямку польоту та класу обслуговування.
  • Ручна поклажа. З метою безпеки ви по¬винні надійно влаштувати вашу ручну поклажу під сидінням крісла, розташованого попереду, або на полиці над вами.
  • Мобільні телефони мають бути вимкнені після закриття дверей літака та залишатись вимкне¬ними протягом усього польоту. Користуватися мобільними телефонами дозволено лише після приземлення та повної зупинки всіх двигунів літака.
  • Електронне обладнання. З метою уникнення додаткових перешкод на радіохвилях літака та в навігаційних системах, користуючись електронними приладами на літаку, дотримуй¬теся правил безпеки.
  • На борту літака не можна користуватися радіо¬приймачами, портативними телевізорами, іграшками з дистанційним керуванням та принтерами. Під час рулювання, зльоту та посадки, заради ва¬шої безпеки, заборонено користуватись портатив¬ними комп'ютерами, відеокамерами, плеєрами чи СD-плеєрами, електробритвами, диктофонами або іншими записуючими пристроями.
  • Спеціальне МEНЮ можна замовити під час бронювання та придбання квитка в касах МАУ, на нашому веб-сайті, представництвах авіакомпанії або туристичних агенціях. Ми можемо запропонувати вам вегетаріанське, мусульманське, кошерне, діабетичне, низькока¬лорійне, безсольове меню, а також меню для дітей та немовлят.


ПРИБУТТЯ

  • Візки. Візки для перевезення багажу знаходяться в митному залі. Ця послуга платна.

  • Загублений, затриманий чи уш¬коджений багаж. У разі неприбуття, пош¬кодження багажу чи браку речей необхідно до виходу із залу прильоту звернутися до служби розшуку багажу (І05г Апсі Роипф для складання акту про неналежне перевезення багажу.

Ви повинні повідомити про втрату чи ушкодження багажу протягом 7 днів після прибуття вашого рейсу. МАУ не бере на себе відповідальності, як¬що цієї умови не дотримано. 


ПОДОРОЖУЮЧИ 3 ...
ПОДОРОЖУЮЧИ З ДІТЬМИ. У МАУ діти віком від 2-х до 12-ти років мають право на повну норму перевезення багажу і на окреме місце. Для дітей цієї вікової категорії передбачено знижки від тарифу для дорослих. Для дітей віком до 2-х років вартість квит¬ка становить 10% від повної вартості, без надання окремого місця, але з правом перевезення багажу вагою до 10 кг (плюс дитяча колиска чи коляска).
Допомога дітям. Ми подбаємо про ваших дітей, якщо вони вирушають у мандрівку самі, лише попе¬редьте нас про це, коли купуватимете квиток.

У МАУ діти віком від 2-х до 12-ти років мають право на повну норму перевезення багажу і на окреме місце. Для дітей цієї вікової категорії передбачено знижки від тарифу для дорослих. Для дітей віком до 2-х років вартість квит¬ка становить 10% від повної вартості, без надання окремого місця, але з правом перевезення багажу вагою до 10 кг (плюс дитяча колиска чи коляска). Ми подбаємо про ваших дітей, якщо вони вирушають у мандрівку самі, лише попе¬редьте нас про це, коли купуватимете квиток.

Подорожуючи з тваринами.
Авіакомпанія МАУ дозволяє перевозити як ба¬гаж дрібних домашніх тварин (котів, собак, птахів, морських свинок, хом'яків, а також собак-поводирів). Перевезення домашніх тварин можливе лише в супроводі повнолітніх паса¬жирів за попереднім погодженням з МАУ. Пасажир, який бажає перевозити домашніх тварин, має пред'явити дійсну медичну довідку, свідоцтво про вакцинацію та інші документи, яких вимагають спеціалізовані служби з дотримання санітарних та карантинних правил у країнах відправлення, прибуття або транзиту. МАУ не несе відповідальності, якщо відповідні державні органи відмовлять у вве¬зенні, вивезенні чи транзиті тварин. Загальна вага тварини і контейнера не включається в норму багажу, що провозиться без оплати. Пере¬везення тварин підлягає оплаті згідно з чинними та¬рифами і оформляється квитанцією платного бага¬жу. Інформацію про тарифи можна отримати за телефоном: (044) 461-5050 або в представництві чи уповноважених агентствах МАУ у вашій країні. Контейнер з домашньою твариною перевозиться під наглядом власника і встановлюється під сидінням крісла перед місцем власника. Не дозволяється вста¬новлювати контейнер на сидіння крісла. Кількість тварин у салоні літака на одному рейсі обмежена; 1 контейнер у бізнес-класі та 1 контейнер в еко¬номічному класі. Загальна вага контейнера з твари¬ною та кормом не повинна перевищувати 5 кг. Домашні тварини та птахи, вага яких разом з контейнером перевищує 5 кг, перевозяться виключно у вантажних відділах літака.

Примітка. Перевезення тварин на рейсах до Великої Британії здійснюється виключно як вантаж.
Перевезення службових собак (собак-поводирів) здійснюється безплатно, без обмеження у вазі і розмірах за умови, що вони мають відповідний сертифікат, нашийник, намордник і прив'язані до особи, яка їх супроводжує. Попе¬реднє узгодження з МАУ про перевезення службових собак обов'язкове.


МИТНІ ТА ІММІГРАЦІЙНІ ПРАВИЛА
Перетин кордону.
У Державному міжнародному аеропорту столиці України "Бориспіль" діє спрощена схему митного контролю для пасажирів, які вилітають з країни. Нова схема відповідає міжнародній практиці, за якої пасажири самостійно вирішують, декларувати їм товари чи ні. До того ж декларування можна здійснити як до, так і після реєстрації на рейс. Згідно із законодавством України, за умови усного декларування співробітнику митниці (Зелений ко¬ридор) резиденти України незалежно від віку мо¬жуть ввозити/вивозити не більш ніж 1000 гривень та не більш як 3000 доларів США або еквівалент цієї суми в іншій іноземній валюті; нерезиденти України на вивіз можуть мати при собі не більш ніж 1000 доларів США або еквівалент цієї суми в іншій іноземній валюті та повинні декларувати будь-яку суму в гривнях.
При вивезенні резидентами/нерезидентами України (незалежно від віку) суми, що перевищує зазначені норми, але не більш як 10 000 гривень чи 6000 доларів США або еквівалента цієї суми в іншій іноземній валюті, потрібно заповнювати митну декларацію (Червоний коридор). Ви маєте заповнити митну декларацію, якщо ввозите в Україну національну валюту в сумі понад 1000 гривень, але, згідно з митними правилами, вона не повинна перевищувати тієї суми в грив¬нях, що була вивезена раніше з України на законних підставах.
Також треба вносити в митну декларацію всі речі, що підлягають декларуванню. Працівнику митниці треба пред'явити паспорт та авіаквиток. Будь-якої миті він може попросити вас відкрити валізи для контролю. По детальнішу інформацію звертайтеся на офіційний сайт Державної митної служби України

Імміграційні правила
Громадяни Європейського Союзу, Швейцарської Конфедерації, Князівства Ліхтенштейн, Князівства Андорра, Князівства Монако, Держави-міста Ватикан, Республіки Ісландія, Королівства Норвегія, Республіки Сан-Марино, США, Канади, Туреччини, Словенії та Японії мають право безвізового в'їзду в Україну за умови перебування в країні не більш як 90 днів та за пред'явлення лише чинного паспорта (Увага! Будь-які інші посвідчення та документи не дають права на в'їзд!)
Решта іноземних громадян для в'їзду на територію України повинні мати ВІЗУ. Для отримання української візи треба звернутися до Посольства чи Консульства України у вашій країні. При в'їзді в Україну іноземні громадяни мають заповнити імміграційну картку, яку можна отримати в залі прибуття Міжнародного аеропорту "Бориспіль". Заповню¬вати картку слід авторучкою з чорним чи синім чорнилом, в кінці не забудьте поставити свій підпис.
Імміграційна картка разом з паспортом подається посадовцеві органів охорони державного кордону під час перетину державного кордону України (проходження паспортного контролю).
УВАГА. Зберігайте імміграційну картку протягом усього часу перебування в Україні, адже при відльоті вас попросять її пред'явити!


Транзит у київському аеропорту "Бориспіль"
До уваги транзитних пасажирів!

Пересадка з міжнародного на внутрішній рейс:
Після прибуття до аеропорту "Бориспіль" ви маєте заповнити імміграційну картку, одержати багаж і пройти митний контроль. Потім ви можете вирушити до термінала А, де пересядете на внутрішній рейс. За таким порядком треба діяти і тоді, коли ваші речі були зареєстровані до кінцевого пункту призначення. Пересадка з внутрішнього на міжнародний рейс:
Після прибуття до термінала А ви маєте одержати багаж і пройти до термінала В для реєстрації на міжнародний рейс.

Пересадка з міжнародного на міжнародний рейс:
Під час реєстрації на рейс до Києва, повідомте персоналу МАУ про свій транзит на інший міжнародний рейс у київському аеропорту "Бориспіль". По прибуттю до Києва працівники МАУ проведуть вас до транзитної зали, візьмуть ваш квиток і паспорт та зареєструють на стикувальний міжнародний рейс. Чекаючи на свій рейс, ви можете скористатися послугами магазину безмитної торгівлі або відпочити в ірландському пабі, які містяться в головній залі відльоту. Якщо після прибуття вам знадобиться додаткова допомога, звертайтеся до працівників МАУ.

Коллеги, друзья и партнеры
Copyright©НИЦНПЭ ТЕСТнаписать намперейти вверх
 
 
TopList