Контактная информация|Архив журнала|Организации потребителей|карта сайта|rss|сделать стартовой
 
 

test.org.ua

Центр Экспертиз ТЕСТ

Помогаем делать правильный выбор!

Украина, Киев / воскресенье / 28.02.21
Тесты и исследованияПолезно знатьО молоке начистотуЗнак КачестваОплата
Все тесты: А-Я
Разделы
Питание
Детское
Здоровье / Косметика
Авто / Вело
Электротехника
Стройка
Промтовары
Услуги
222222
Фармацевтическую компанию KRKA обязали остановить обманчивую рекламу препаратов Гербион05.02.13
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРЕС-СЛУЖБИ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ

ФАРМАЦЕВТИЧНУ КОМПАНІЮ KRKA ЗОБОВ'ЯЗАНО ПРИПИНИТИ ОМАНЛИВУ РЕКЛАМУ


Антимонопольний Комітет України рекомендував компанії KRKA, д.д. (Словенія) не поширювати інформацію, що вводить в оману, під час рекламування препаратів "Гербіон® сироп подорожника" та "Гербіон® сироп первоцвіту".

Як встановив Комітет, компанія поширювала неточну інформацію щодо вікових обмежень застосування препарату (сироп) для окремої вікової категорії.

Зокрема, у рекламному ролику звуковим рядом зазначалося: "Використовуйте сиропи Гербіон® для ефективної боротьби з кашлем, також і для малюків", що супроводжувався написом "Підходить для малюків".

Однак, як вказано в інструкції для медичного застосування "Гербіон® сироп подорожника", затвердженої наказом Міністерством охорони здоров’я України, сироп не рекомендується призначати дітям віком до 2 років без попередньої консультації з лікарем, а "Гербіон® сироп первоцвіту" не рекомендується застосовувати дітям віком молодше 4 років, що свідчить про вікові обмеження препарату.

Інформація про застосування препарату "Гербіон® сироп подорожника" з 2 років та препарату "Гербіон® сироп первоцвіту" з 4 років в рекламному ролику була зазначена, проте значно меншим шрифтом, ніж основна, та кольором, що з певними труднощами дозволяв ознайомитись з її змістом.

Таким чином, дії компанії щодо поширення неточних відомостей, зокрема, внаслідок обраного способу її викладення може вплинути на наміри споживачів щодо придбання саме цих препаратів.

Отже, інформація в рекламному ролику компанії KRKA, щодо вікових обмежень застосування препаратів "Гербіон® сироп подорожника" та "Гербіон® сироп первоцвіту" містить ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

Про розгляд рекомендацій компанія має повідомити Комітет у десятиденний термін.
Коллеги, друзья и партнеры
Copyright©НИЦНПЭ ТЕСТнаписать намперейти вверх
 
 
TopList